Tema: Re: Karbo valymas
Autorius: sail
Data: 2009-04-20 08:59:07
Taigi va kad keisdavau ne laiku. Reikia kas 20 tukstanciu bent, o as
keisdavau, kai jau nezinojau, kur varikly slieku ieskot. Tas pats su aukstos
itampos laidais - nafig nereikedavo keist, niekada nepadedavo.

Viena karta centrinis aukstos itampos laidas blogas buvo - va tada tai cirku
prisiziurejau. Tada zinoma keitimas buvo vietoj.

O tai zvakes ne kilometrazas sueda?