Tema: Re: Paburkit is kristolinio rutulio
Autorius: Didzkis
Data: 2014-03-27 08:33:42
dar VFR karbų nematei, ten ir stovintį išardytą neina prieit



On 2014.03.27 08:09, Sail wrote:
> Slangeles uzmautos gerai, nera ten pro kur siurbti tikrai. Galu gale
> nedirbtu gi ir ant laisvu, jei siurbtu pro sali.
>
> Dinamini sync'a gal padarysiu, reikia tik slangute nusipirkti. Bet siknoj
> jausmas kad nepades.
>
> O va adatu nepasuksiu. Viena dar teoriskai galeciau, bet antra
> neisivaizduoju kaip. Priejima is tos puses dengia isiurbimo kolektorius, o
> per kita puse ir dar is apacios isvisi neisivaizduoju kaip prieiti.
> Tad lieka tik karbu sync'as.
>
> Siaip ir anksciau panasu taip pat veikdavo, gaza atlauzus pop pop pop ir tik
> tada traukt pradedavo.
>
> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message
> news:lguom9$ltb$1@trimpas.omnitel.net...
> Patikrink ar visur ir gerai uzmautos slangeles ar niekur neprasiurbia,
> patikrinimui gali purkstelt to pacio carb cleanerio ant tu vietu kur itari,
> kad gali siurbti. Pursk, kai mocas bus uzvestas ir ramiai dirbs, ziurek ar
> kas nors keiciasi, jei ne - viskas OK. Tada synchink carbus, jei nepades ir
> viskas sandaru, tada bandyk pasukti 1-3 kartus (po 180 laipsniu) isukti
> (pagal laikrodzio rodykle) misinio regulaivimo varztus (paliesinti misni).
>
>
> P.S. Del viso pikto, turek po ranka gesintuva. :-)
>
>
> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message
> news:lgtr41$qam$1@trimpas.omnitel.net...
>> Na va vakar viska surinkau po valymo.
>>
>> Rezultatas - vedasi ir dirba ant laisvu puikiai. Vienintelis likes
>> minusas -
>> uzlaikymas reaguojant i gazo rankena, ir, jei ja staigiai ir daug atsuki,
>> gali uzgesti.
>> Reiks galvot, ar cia karbo tokia ypatybe, ar cia dar ka nors imanoma
>> isburti. Nelabai kas ir lieka bandyti - prie kuro riebumo adatu neprieisi,
>> lieka tik dinamine karbu sinchronizacija.
>>
>> O siaip vazineti galima.
>>
>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message
>> news:lgr7r4$ejv$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Tai su tu metaliuku lankstymais ir adatiniu voztuvu sukiojimu sokau su
>>> bugnais puse dienos. Bet galu gale radau viena padeti, kur vienas karbas
>>> isvis neleidzia, kitas per nakti privarvina maza balute, taigi buvo
>>> beveik
>>> gerai. Pakeitus tas adatas i naujas tai isvis blogai. Seka tokia - randi
>>> padeti, kur puciant ora per slangele voztuvas oro nepraleidzia. Tada
>>> uzsuki dangteli, uzpili benzu karba, jei persipila, vel atsuki ir ieskai
>>> kitos padeties. Taip n kartu kol pasiseka. Metalines voztuvo dalies
>>> pravalymas ir praslifavimas nepadeda.
>>>
>>> Vakar karba pravaliau, panasu vienas zikeris vis tik buvo uzsikises, nors
>>> siaip karbas pakankamai svarus. Taigi yra vilties kad bus rezultatas.
>>>
>>> Sekantis etapas tai vel sokiai su bugnais su kuro voztuvais, po to jau
>>> ziuresiu sinchronizacija. Siaip sinchronizacijos varztas dar gamyklinej
>>> padety, t.y. uzteptas dazais.
>>>
>>>
>>> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message
>>> news:lgpio4$slb$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Synchinti reikia, nes ten ta dalis kur vaiksto sukiojant gaza ir
>>> atidarineja sklendes, pas ja yra spyruokles, praejus laikui, spyruoklese
>>> susikaupia purvo, akmenuku ir t.t., del ko siek tiek pasikeicia
>>> specifiakcijos ir pradeda nevienodai atsidarineti sklendes. Jei
>>> sinchronizacija buvo daryta su purvinu, o dabar viska isplausi su
>>> sepetuku, gausis, kad siek tiek viskas vel pasikeis, todel turi
>>> sinchronizuoti is naujo. Beja, ar esi tikras, kad tas kas sinchrionizavo,
>>> padare tai idealiai? Ten gi tik du varztelius pasukiot nuemus karba, tai
>>> geriau nerizikuot ir padaryt is karto, nes po to reiks zaist su slangelem
>>> ir tepalu ar ieskotis/pirkt spec prietaisa. :-))
>>>
>>> Tas sh kur fotkej, tai vadinasi "kuro įsiurbimo adatinis vožtuvas"
>>> (google
>>> translate), ji prideda todel, kad jo virsutine dalis (ta kur tamsesne)
>>> nusidevi/nusidauzo ir pradeda leist benza. Beja, juos isiminet reik
>>> atsargiai, nelupt, tie metaliukai ANT KURIU JIS KABINASI (pludes pusej)
>>> lankstosi ir taip reguliuojasi pludes aukstis.
>>>
>>> Norint viska idealiai padaryt, reiktu ir pludziu auksti sureguliuot, bet
>>> jei neperpilinejo anksciau ir nesulankstei nieko, tai turetu but viskas
>>> ok, gali palikt kaip yra. O siaip, pludziu auksti gali suzinot pagal
>>> karbo/moco pavadinima google. Pasidaryt gali su liniuote. Reguliuojasi
>>> lankstant metaliuka pludes pusej ant kurio jis ir kabinasi.
>>> https://www.google.lt/#q=carb+float+height
>>>
>>> *** Beja, patarimas, kai kazka reguliuoji, uzsirasyk/pasimatuok kiek
>>> buvo.
>>> :-)
>>>
>>>
>>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message
>>> news:lgpe6r$ocu$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Dekui uz patarimus.
>>>>
>>>> Priejimas prie misinio riebumo adatos is apacios, vienam karbe dar dar,
>>>> kitame visai be sansu. Kazkada atsuktuvo galvute ir sukiodavau. Su daug
>>>> keiksmazodziu.
>>>>
>>>> Sinchronizacija - kodel turetu issiderinti?
>>>>
>>>> Siaip gerai kad paminejai, padarysiu namu darbus, perziuresiu jutuba
>>>> apie
>>>> sinchronizavima. Reikia lietingo savaitgalio siam darbui.
>>>>
>>>> Karbo remkomplekte buna tokia aliuminine tabletke, gal zinai, kam jinai
>>>> reikalinga?
>>>>
>>>> Tiesa, daug pisliavos idejau, kol radau karbo kuro pripylimo adatu
>>>> padeti,
>>>> ties kuria karbas nepersipila. Pasirodo, pasukiojus ja i apie savo asi,
>>>> imanoma pasiekti norima rezultata. Cia sneka apie sita:
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> Net naujas idejus buvo blogai.
>>>>
>>>>
>>>> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message
>>>> news:lgpd76$nfn$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Misinio varztus atsukt geriau daugiau, nei per mazai (bus kazkur ~3-7
>>>> pasukimai (po 180 laipsniu)). Orientuotis i tai, kad kai jau bus per
>>>> riebu,
>>>> davus biski gazo, apsukos biski uzsilaikys ir kris leciau, kai pasieki
>>>> sita
>>>> riba, po biski uzsuknieji atgal, kols bus viduriukas tarp per leto
>>>> kritimo
>>>> ir per greito. O priejimas, tai nezinau kaip pas tave, bet jei is
>>>> virsaus,
>>>> tai nuemus/pakelus baka, jei is apacios, tai tada su pirstais ir TIK
>>>> atsuktuvo galvute, nes joks atsuktuvas greiciausiai netilps. Po
>>>> isplovimo
>>>> ir
>>>> t.t., jie turi sukiotis lengvai. Beja, po perrinkimo nepamirsk
>>>> sinchronizacijos, nes dirbs blogai. Gali sinchronizuoti be jokio
>>>> prietaiso,
>>>> kol busi isemes karbus (kad ir su pora identisko diametro adatu ar
>>>> kazkuom
>>>> panasaus). Sinchronizacija butinai padaryk pirma, kitaip visokie misinio
>>>> reguliavimai bus beprasmiai, nes vis tiek dirbs shudinai.
>>>>
>>>> Cia pvz kaip synchinti nuimtus karbus:
>>>> https://www.google.lt/#q=carb+bench+sync
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message
>>>> news:lgp8vi$jjr$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Tai jau nuspresta, pradesiu nuo valymo, kai rankos prieis. Bandysiu
>>>>> issukti
>>>>> visus ziklerius, pramirkyti carb cleaneryje, vienzo viska kaip reikia.
>>>>>
>>>>> Ar tikrai jau taip gerai pries tai buvo, negaliu 100% pasakyti.
>>>>> Gliucino
>>>>> mocas pries tai, nuveziau pazistamam, sutvarke (sake skiles zvakes
>>>>> korpusas), tada vaziavo daug geriau. Bet klausimas, ar iki galo gerai.
>>>>>
>>>>> Misinio reguliavimo varztai jau buvo issukineti kazkada. Man tik
>>>>> klausimas,
>>>>> kaip juos pasukti, kai karbas moce, ten prieiti reikia ginekologo
>>>>> gabumu.
>>>>>
>>>>> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message
>>>>> news:lgp3md$ejq$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Tai jei veike gerai ir nieks nereguliavo, tai tikrai jokie regulaivimai
>>>>> nepades. Gal ne iki galo isrinkai karba, o sakau, skylutes gali buti ne
>>>>> visai aklinos, o tiesiog susiaureja ir prapurskimas kiaurai per jas su
>>>>> cleaneriu mazai ka duos, reik ka nors (kad ir ta iranki kur rodziau)
>>>>> ikisus
>>>>> pravalyt normaliai. O tas vadinamas pilot jet'as veikia ne tik ant
>>>>> laisvu
>>>>> apsuku, jis naudojamas kazkur IKI ~1/4 gazo rankenos pasukimo, todel
>>>>> jei
>>>>> uzsikises, bus kaip dabar yra pas tave. Main jet'as pradeda veikti tik
>>>>> kazkur NUO ~1/4 rankenos pasukimo. Todel gaunasi tu duodi ant laisvo
>>>>> gazo,
>>>>> jam pritruksta benzo, pradeda dust ir tu nepasieki tos ribos, nuo kada
>>>>> prisijungia main jet'as. Ijungus padsosa, sita problema dingsta, nes
>>>>> pariebini misini, o isijungus main jet'ui pradeda atrodyt lyg ir viskas
>>>>> OK.
>>>>> Dar ka gali paziuret, jei pas tave issisuka (neuzstampuotas/pragreztas
>>>>> priejimas) misinio reguliavimo varztai, prisuk iki galo visus,
>>>>> uzsirasyk
>>>>> kiek buvo pasukimu ir issuk, viska praplauk ten toj vietoj.
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message
>>>>> news:lgokl0$154$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Na ant padsoso kuriasi gerai, tarsi nebutu jokiu problemu. Davus gazo
>>>>>> gesta.
>>>>>> Pagal tavo minti, apauge butu didieji zikleriai, bet ko tai nelabai
>>>>>> tuo
>>>>>> tikisi, kad mazieji ok o didieji uzauge.
>>>>>>
>>>>>> Savaitgali pakeiciau benza ir pabanzdiau vel. Gal kiek geriau, bet jau
>>>>>> aisku, kad liesas misinys.
>>>>>>
>>>>>> Isemus oro filtra, ir uzdengiant ranka oro padavima, pradeda dirbt
>>>>>> daug
>>>>>> geriau, ima apsukas (bet nenumeta normaliai). Uzmetus skudura ant oro
>>>>>> paemimo skyliu, jau butu galima bandyti nuvaziuoti iki remonto
>>>>>> dirbtuviu
>>>>>> :-)
>>>>>>
>>>>>> Dabar matau tik du variantus - traukti karba eilini syki ir bandyti
>>>>>> pravalyti visus ziklerius, nors jie ir svarus atrodo. Resursu matau
>>>>>> yra,
>>>>>> kad
>>>>>> ir cia, karbas labai panasus
>>>>>> http://cbrforum.com/forum/f2-tech-93/carburetor-cleaning-tuning-101-a-96888/
>>>>>>
>>>>>> Arba reguliuoti karba. Yra ten tokios laisvos eigos adatos, kuriu deja
>>>>>> pasukti, kai karbas istatytas i vieta, neimanoma. Vienzo teks skaityt
>>>>>> teorija, gal ka isgalvosiu. Matau kad kol pats visko neissiaiskinsiu
>>>>>> iki
>>>>>> galo, vis vien rezultato nebus.
>>>>>>
>>>>>> Slyksciausia, kad zikleriai skylese ir ju issukt panasu lengva nebus,
>>>>>> o
>>>>>> ir
>>>>>> sugadinti lengva.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message
>>>>>> news:lghdtj$okg$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Tau reikia dvieju dalyku:
>>>>>>
>>>>>> 1. Carb cleanerio
>>>>>> 2. Carb jet cleaning tool'so/panasaus daikto (galima gal ir apsieiti,
>>>>>> ziurint kaip apauge ir ar uzteks tik cleanerio)
>>>>>> https://www.google.lt/search?q=carb+jet+cleaning+tool&source=lnms&tbm=isch
>>>>>>
>>>>>> Problema pilot jet'uose (cia tie kur mazesni), jie apauge ir negali
>>>>>> paduoti
>>>>>> reikiamo kiekio degalu, kad galetu palaikyti reikiamas laisvas
>>>>>> apsukas.
>>>>>> Davus gazo, turbut veikia beveik "OK", nes davus gazo naudojami main
>>>>>> jet'ai
>>>>>> (tie didesni), ju skylutes didesnes ir sunkiau apaugt, bet juos irgi
>>>>>> reikia
>>>>>> isvalyti (padides galia ir t.t., jei buvo kazkiek apauge).
>>>>>>
>>>>>> * Terminai angliski, nes viskuom domiuosi tik anglu kalba, todel man
>>>>>> paprasciau. Kiek žinau, jet'ai Lietuvoje vadinami "žikleriais". :-)
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message
>>>>>> news:lggrt3$8n7$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Kawasaki el250, dvigubas karbas.
>>>>>>>
>>>>>>> Ant padsoso kuriasi ir veikia normaliai. Pradzioj dumina, uzsilus
>>>>>>> varikliui
>>>>>>> veikia be dumo.
>>>>>>> Bet, atleidus padsosa arba bent kiek suktelejus gazo rankena gesta.
>>>>>>>
>>>>>>> Karbas svarus, membranos sveikos. Pries tai vaziavo gerai, bet
>>>>>>> pastovejo
>>>>>>> pora metu nenaudojamas.
>>>>>>>
>>>>>>> Nebeturiu minciu, kur slieku ieskot. Bet kokios mintys apie veiksmu
>>>>>>> seka
>>>>>>> arba galimas priezastis butu gerai.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> Vienas bet - benzas senas, stovejes kelis metus. Savaitgali pakeisiu
>>>>>>> i
>>>>>>> nauja, gal pades, gal ne.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>
>