Tema: Re: BMW RepRom
Autorius: Kuku dirba
Data: 2012-06-15 15:51:54
"Service check" priklausomai nuo modelio yra arba ne, pas mane, f650gs, kas
1metai isiziebia.

"Geralt"  parašė naujienų news:jrf8am$4nf$1@trimpas.omnitel.net...

Su masina gal irgi atrodo, kad neapsimoka, bet toki dalyka galima
"susirinkti" uz maziau negu 100Lt, kai tiek kainuoja viena/dvi diagnostikos.
Manau apsimoka ir atsiperka.

Mocui apsimoketu, jeigu kainuotu irgi apie 100Lt.
Manau jau seniai tureciau uz tokia kaina. Uz x10 didesne kaina kol kas
nematau prasmes turet vien klaidoms nuskaityt ar service numest (nors GS911
gali daug).
Kai kas sako, kad uztenka "elementaraus kline". Vienok pasidare idomu.

P.S. Koks blet Service? Kur jis yra ir kada atsiranda jus man paaiskinkit?
Dabar ~16500km total.

---------------

"Kuku dirba" <neturiu@mailo.as> wrote in message
Ir aplamai palikit kalbas apie BMW mocų diagnostiką, nereikia jos ten; jie
važiuoti skirti, o ne su diagnostika vaikščioti aplinkui. ko reikia, tai
numesti “service check” į metus kartą, bet ar apsimoka vien del to pirkti
GS911???

"Geralt" <nera@meilo.lt> parašė naujienų
Aš irgi būčiau gausiai dėkingas už išsamesnę informaciją.

"Kantega" <kf@kantega.org> wrote in message
o tu išbandęs tą variantą būtent ant BMW mocų?
būčiau dėkingas už platesnę konsultaciją, nes kol kas nei kline nei
standartiniai bmw toolsai man dar nieko nesako...

"Artūras" <none@none.com> wrote in message
Jungi elementaru kline su bmw standart toolsäis ir turi pilna komplekta -
diagnostika, programavima, kodavima.
Kaina - koks 100Lt.

"Kantega" <kf@kantega.org> wrote in message
Jo, GS911 žinau. Klausiau norėdamas sužinoti ar egzistuoja alternatyvos jam
rimtos.
teko viena ausim girdėt kad įmanoma panaudot ir automobilines sistemas. Tik
klausimas ar verta, jei yra GS911.
Nors kita vertus praktiškai su juodirbusių žmonių nežinau...
Dėl apsimokėjimo tai gal ilgalaikėje perspektyvoje ir apsimoka. Kol kas aš
deja nematau jokių alternatyvų savo GS'kei :)

"Geralt" <nera@meilo.lt> wrote in message
Yra toks dalykas GS911. Kuo toliau, tuo daugiau funkciju jame atsiranda.
http://www.hexcode.co.za/shop
Nuo $299 iki $549 puslapyje priklausomai nuo versijos.
Kol kas nezinau - filtrai, tepalai, sedi ir varai, bet jei planuociau, kad
ir kitas ir dar kitas mocas bus bnv..... nuuuu gal isdrebeciau toki dalyka,
nes tinka praktiskai visiems modeliams.
Jau maciau ir kinieciai nesnaudzia - eBay pasirode fufliakai, bet kaina
visai nekonkurencinga, tai likciau prie originalo.

"Kantega" <kf@kantega.org> wrote in message
tai maintenance ir ruošiuos daryt, pirmą kartą. Ir paskui viską ką galėsiu
pats darysiu.
tas lapas žinoma viso labo yra nice to have pardavimo atvejui - parodyti
potencialiam pirkėjui kad technika buvo reguliariai prižiūrima, kad ir ne
(autorizuotame) servise.
Dar prie progos klausimėlis - ar naudoji kokią diagnostinę įrangą? Nes be
jos neapsieti kiek suprantu darant sinchronizacią ir intervalus
nuresetinant.. ?
"Geralt" <nera@meilo.lt> wrote in message
Tikai palīdzēt a.k.a.bile macytu :)

Nera to "Maintenance Schedule"....
Gal nedejo i visas versijas alia 2nd ar 3rd Edition?
Ale nafik jis reikalingas? Svarbu instrukcijos yra.
Ka ruosies daryt GS'ui?

"Kantega" <kf@kantega.org> wrote in message
p.a. Kur alų pristatinėt? :)
Ačiū juk nekliuksi... :)
"Kantega" <kf@kantega.org> wrote in message
kaip pasakytų braliukai - lieliskas paldies :)

įdomus tik tas faktas, kad šita versija nedaro "gražaus" lapo
atsispausdinimui su čekboksais, kuri paprastai uzpildo mechanikai servise
arba aš nemoku :)
lapo pavyzdys iš seno RepROMo:
"Geralt" <nera@meilo.lt> wrote in message
Cia GS'as.
The file will be deleted on June 25, 2012.

http://wtrns.fr/pmwGcXeSdptol0

Is taves alaus.

"Kantega" <kf@kantega.org> wrote in message
aha :)

gal išeitų pasidalint ypač tuo, kas liečia R 1200GS K25 ?  Būčiau dėkingas
:)
"Geralt" <nera@meilo.lt> wrote in message
Turiu cia keleta: