Tema: Re: Norvegija?
Autorius: Tomas
Data: 2012-06-08 12:13:27
niekas nieko nemaiso, yra pavyzdziu su prabirbianciais sezoniniais "malen
hausen", lygiai tas pats ir turistas. Prie ko cia uzsirauti kita karta,
esme - ateina i LT, "nusisluoscius" pakartotinai ateina jau su antkainiu.
Aisku ne visada 100% yra daug niuansu, bet jokios sajungos cia ne prieko,
pvz. DE ir PL per praejusius pora metu buvo gal 5-6 inkilu fotosesijos,
neatejo ne viena.

"Anfora" <k750moto@gmail.com> parase naujienu
pranesime:jqsc33$9mp$1@trimpas.omnitel.net...