Nezinau, kaip ten su VFR800 '01 ir koks ten jungiklis ir rele (elektronika kokia ar tradicinis mechaninis jungiklis ir rele) bet ant savo XL1000 turejau tokia pat problema. Pastebejau, kad lagas ilgedavo esant vesesniam orui... na ir i viena puse lagas buvo ilgesnis, i kita trumpesnis, pramankstinus trumpedavo - viskas labai panasiai i tavo atveji. Viska 100% issprende posukiu jungiklio isardymas, isvalymas ir sutepimas. Isardes, viduj radau tirsta ir lipnu purvo/dulkiu ir seno tepalo misini, kuris ir stabde kontaktu susilietima jungiklyje. Is pradziu tas jungiklis atrodo pakankamai sudetingas, bet viskas ten padaroma. Tik reikia daryt viska atsargiai ir neismetyt smulkiu detaliu ir spyruokliu. Tepala naudojau sintetini tirsta universalu raudonos spalvos, skirta guoliams ir pan. On 2012.06.02 13:06, Velokoraptus wrote: > Sveiki, snekam apie vfr800@2001, klausimas butu sekantis: > > kai variklis saltas, arba is vis neuzkurtas, ijungus posuki i kaire > praaina kokios 2-3 sec. kol pradeda veikti, vaziuojant tada reikia daug > anksciau ijungineti :) > Kai variklis karstas ir jau prasukta truputi kilometru, veikia greiciau, > bet vis tiek nesureguoja is karto, turit ideju kas galetu buti ?