Tema: Re: išmeta iš laisvos pavaros
Autorius: vedarinis
Data: 2012-05-26 00:43:24
Beje, tarp kitko, kokia nuomonė apie šituos baikus? Anot internetų, čia 
čiūrkos su sv650 klonu į rinką skverbiasi kainą mušdami ir aparatas pusė 
velnio. Turint omeny, kad kai kurios korėjiečių automobilių markės jau į 
japaškes lygiuojasi, gal dėmesio vertas pirkinys? Kalba eitų apie nuliovą ar 
arti tokio.

"Rrr"  parašė naujienų news:jpo5a9$njf$1@trimpas.omnitel.net...

Siaip, jei cia turima galvoje, kad bandant ijungt laisva persoka arba i 
pirma, arba antra, tai sitas bajeris buna, kai sankaba neteisingai 
sureguliuota. Cia del to, kad nuspaudus sankaba, variklis dar vis kazkiek 
kabina. Kitaip tariant, sankabos reguliavimo varzta reikia truputi pasukt 
pagal laikrodzio rodykle arba tiesiog labiau itempt sankabos trosa, jei jis 
per laisvas. Man taip buvo po sankabos keitimo, kai reguliavau. Bet cia ne 
ant tokio moco, kaip cia - nezinau.

P.S. Kaip raso info, kad cia tipo del begiu kojeles - tai cia tikrai ne prie 
ko, manau.



"Didzkis" <didzkis@gmail.com> wrote in message 
news:jpnqk7$ar7$1@trimpas.omnitel.net...
> http://www.autogidas.lt/hyosung-gt-comet-2003-02978245.html
>
>