Tema: Re: koki tepala pilt ir kur pirkt?
Autorius: Geralt
Data: 2012-04-26 09:14:55
Durniau tu, mane technine BigBor'u puse labiau domina :)
Karmos makaronai man visai neidomu.

Kokie ten jie yra, kokie buna, kas keiciasi.
Vieniems tik galvos su stumokliais ir tarpines, kitiems ir alkuniniai, kompai.... vnz.
Kaip EFI valdymas sprendziamas padidejus kubaturai (komanderiai, oem kompas kitas?)