Tema: Re: vfr750
Autorius: Darius
Data: 2011-09-20 18:20:25
Ka cia spelioti. Reikia vietoje ziureti.

Del galo nezinau, mano senesne (1989), dar su U formos galine sake.

Jeigu svorio centras mazdaug ten pat ir svoris mazdaug toks pats, kaip mano,
tai asfaltu vaziuos stabiliai ir smagiai, o zvyrkeliu ar kokiu nors
pazliugusiu keliuku (o dar jeigu lyja) tai labai atsargiai ir pamazu reikes
vazineti. Ziurint, kam ko reikia. Pas mus dar ne visur asfaltas. As pirkau
labiau spontaniskai, kaina man atrode nedidele, motociklas galingas, man
grazus, patogus. "Draskymuisi" ir triukams nelabai tinkamas, per sunkus.

Tu ant jo pabandyk atsisesti ir tegul kas nors su muiline ivairiu rakursu
nufotografuoja. Jeigu atrodysi ir jausiesi, kaip ant mopedo, reiskia tau
netinka. Mano 180cm/90kg.

Variklis V4, nuo 2000 iki 7000 rpm man uztenka diapazono ir traukos, galima
iki 11000 rpm. Tuscia eiga apie 1100 rpm.