Tema: Re: Truputi suluzo...
Autorius: eimaz
Data: 2011-08-10 23:21:14
gali iš karto užsisakinėti, man virinta atlaikė lygiai 10km kai stipriau
atsirėmiau į vairą. per ausį gerai reiktų duot tokiems virintojams, kurie
apsiema, kad tik kapeiką gaut, nors puikiai matė, kad nelaikys. pas mane
rankenos tipas ne toks buvo, o vamzdelis, kurio galas įsikiša į vairą ir iš
kitos pusės prisisuka. sulūžo lygiai taip pat, nuvirtęs garaže.
man buvo paprasčiau, išsitekinau naują vamzdelį su visais sriegiais ir t.t.
padarė 1:1. ir vos ne už tą pačią virinimo kainą.

"Darius"  wrote in message news:Xns9F3DE269687B4TbResPd@194.176.32.141...

"M`BaubZ" <netikras@maiasl.com> rase news:j1ueri$eef$1@trimpas.omnitel.net:

>vėl numesi ir žiūrėsi, ar lūžo? ar kokiais čia metodais?

Ziurima siaip jau akimis. ;)

Tikrai del pabandymo neversiu.

Jau suvirino sivakar. Atrodo uztikrintai. Kai uzdesiu, nuspresiu, ar pirkti
is ebay naudota.