Tema: Re: Geltona H21W lempute
Autorius: Rrr
Data: 2011-08-01 16:40:15
Sita as jau pastebejau, nes ta puse kur vienas perdeges, mirksi dazniau. :-)

O kur apie varzas paskaityt, kokia turi buti, ten pas mane vis tiek vos ne
atviri kontaktai (nes pakeisti), vis neprilituoju, galima ir varzas uzkabint
nupirkus tiesiai tarp laidu kazkur ir ateiti tik ledus det. :-)

Pamatuot ant dabartines sveikos varza ar kaip?

O technikinej neprisikabins, jei mirkses teisingai, isorej viskas su e
raide, bet viduj butu toks suchimicintas ledas? :-)