Tema: Re: Krauser krepsiai
Autorius: roniz
Data: 2011-05-03 11:33:12
Nu va, kaip tik ant XJ900 jie buvo pas mane,
nors, tiesa sakant, turejo buti :)
Kai pirkau, buvo neuzdeti, taip ir nespejau prikabinti,
bo avarija nutiko :)
Siaip tai ant galo buvo primontuotas remas,
mazdaug toks
http://w6rec.com/duane/bmw/bags/krauser/early_krauser_rack_small.jpg ir prie
jo kazkaip kabinasi.
Deja, mota po crash'o pardaviau kartu su tvirtinimais sitais :(

Pinigine israiska: 1 litras krepsio turio - 1 Litas, taigi 60 Lt.