Tema: Re: Patarimo
Autorius: Darius
Data: 2011-05-03 13:58:58
Variklis, sankaba, starteris (bendiksas), pavaru deze, stabdziai, priekine
pakaba, galine pakaba, grandine, zvaigzdes, elektros instaliacijos bukle,
spidometro darbas, ausinimo sistema (radiatoriaus apacioje bus lasas
antifrizo, jeigu kiauras).

Siaip tai jeigu kazko svarbaus nepastebesi, po to gali brangiai kainuoti
remontas. Kaip tikrinti motocikla kazkur internete maciau straipsneli,
paieskok, gal rasi.