Tema: Re: Del tepalu
Autorius: Tomas
Data: 2011-04-28 20:53:06
absoliuciai jokiu idomybiu, jei tepalas neturi frikcija mazinanciu ar
panasiu priedu. sita tema sena kaip pasaulis ir isnagrineta skersai-isilgai,
ypac uzsienio forumuose.
civiliniam naudojime, kad butu ramiau sirdziai - pilk brandini (as naudoju
Mobil1) 10-40 ir 100% nebus jokio skirtumo nuo tepalo, kur ant bonkos
nupiestas mocas.
Kazkada netgi buvau uzmates foruma, kur neva kazkas is Elf vidaus pasake,
kad diferenciacija - is esmes tik marketingas.

"Yvl" <chiornyj@bumer.lt> parašė naujienų
pranešime:ipbvnv$4k1$1@trimpas.omnitel.net...