Tema: Re: Stabdziu slangele
Autorius: Velnias
Data: 2011-04-22 18:34:13
Dar ne, susiparines esu del dydziu, nes kiek matavausi tai visur belenkaip
skiriasi. To pacio Buese vienodo dydzio skirtingi modeliai skirtingai tinka
arba ne (nors gamintojas ir dydis tas pats). Teks turbut imti cia ta kur jau
matavausi kad tinka, nes uzsakinedamas bijau nepataikyti (kainuoja pas mus
dar biski pigiau nei Luise).

Bet po svenciu bent jau zmonai man atrodo uzsakinesiu, nes jos dydziai daug
maz standartiniai ir yra akcijiniu drapaneliu vertu demesio. Parasyk kodus
ka noretum i maila, ir po svenciu 95% kad uzsakinesiu, informuociau pries
uzsakydamas.