Tema: Re: Koks benzas i Dnepra?
Autorius: ezhiukas
Data: 2011-04-20 12:24:49
?a jus man durnam paaiskint del ko gali pakenkti didesnio oktaninio
skaiciaus benzinas? Nematau jokios priezasties. Butu zemesnio, suprasciau,
prasideda detonacija, motorui negerai. Kas daugiau pasikeicia padidejus
oktaniniam skaiciui? Padideja benzino kaitrumas? Degimo greitis? Prasyciau
konkreciai skaiciukais, be filosofiju kad kazkur kazkada kazkokiam forume
kazkoks veikejas rase... Vienintelis skirtumas kuri as matau, tai kad senas
benzinas buvo su svinu, dabartinis yra besvinis. Ne visu senesniu motociklu
voztuvu lizdai yra pritaikyti besviniam benzinui, todel susvyla. Susvilus
reikia pasikeist i pritaikytus besviniam benzinui ir toliau ramia vazineti.