Tema: Re: Pirkciau: kelnes, batus, pirstines
Autorius: Velnias
Data: 2011-03-31 17:45:06
Buvau be abejo ten, bet nebent IXON kelniu ten normalesniu yra, kurios jau
nera visai pigiakai. Realiai tai tikiuosi surasti nenauju firminiu
nesudevetu daigtu uz moto4u nauju pigiaku kaina. Variantu yra skelbimuose,
bet nedaug o ir tie patys ne mano dydzio. Jei nerasiu, teks pirkti naujus.

Ziuriu www.motoday.lt produkcija ir kainos nieko, reiks bandyt apsilankyt
jei nieko naudoto nerasiu.