Tema: Re: Spidi odine apranga ir impact evo vln
Autorius: philosilo
Data: 2011-03-28 19:38:30
Striukeje: peciai, dilbiai, alkūnės. Pastarosios berods kazkiek
reguliuojasi, bet nesu tikras. Taip pat yra vieta nugaros apsaugai ideti,
bet jos pacios nebuvo ir neatsirado - naudojau dirza askira, kurio jau
neber. Afigienai saugu turbūt nebuvo tai, na bet gerai kas gerai baigiasi.

Kelnėse: strėnos (taip tiksliausia, užpakalio šonai vnz) ir keliai (apsaugų
vieta tikrai reguliuojama, dar etikėtėse apie tai rėėkia). Sakyčiau minkštos
visos, gal striukėje tokios kiek stangresnės ir labiau laiko forma.
-
Impact Evo tai cia jo, visai kitos istorijos dalis, nieko bendro su Spidi
odine apranga. Buvau nusipirkes jas (po dzinsais dejau) ir Koerta sarvus (po
jersey) siltam orui. Nedziugino, tad sarvus su jersiu perleidau kolegai, o
apsaugos liko guleti iki dabar. Kietos jos, zinoma :)

Tai vat.