Tema: Re: Nemotomaniskas klausimas - kuom sutepti dviracio grandine ???
Autorius: Sail
Data: 2010-08-18 08:33:14
Fizika tokia - grandine dildama ilgeja. Vartyk nevartes. Senais deficito
laikais budavo praktikuojama isimt keleta grandziu, kai jau grandine
tabaluodavo. Bet cia lavonui kompresas.

Turistas 4 begiu prabegdavo viena grandine 10 tukstanciu, ir tada visiems
mazgams buvo amen, reikdavo keisti zvaigzdes ir grandine.
Jei nori, Vilniuj turista galiu pasiulyt tarkim uz 25 litus. Pravazaves
mazai, bet nedziugina visai.