Tema: Re: Isaugo kuro sanaudos
Autorius: dpi
Data: 2010-07-27 09:35:28
Pas tave gal nera, rasiau kad pas mane yra 8 (na gal be trupucio, o ir greitis gi svyruoja nevaziuoji lygiai 140 :) Pas tave ir redline gal ne nuo 12 prasideda.
Zodziu tik mano pastebejimas, kad pastoviai greit vaziuojant ryja gerokai daugiau, nei siaip lakstant 100-140. Gal dar tas karstis duoda savo. Tiesiog buvau issigandes kad ir mano pradejo ryt be proto, bet grizdamas tarp Kauno ir Vilniaus pamatavau, jau ~6,5.
Bet siaip vistiek abydna kad ryja kaip 7x sunkesne ir 2,5x galingesne masina, ty mano  E46 328i suryja panasiai tiek pat autostradoj.