Tema: Re: Q: Teisingas stabdymas žvyrkelyje?
Autorius: Vejas
Data: 2010-07-15 13:03:52
Bekeleje, pagrindinis stabdymas taip pat yra su priekiniu ratu. Geriausia
jei stabdai abiem. Bet, turi neblokuot nei vieno.
Kitas dalykas - praktikuokis islaikykt liksvara ir su blokuotu priekiniu
ratu. Kaip - blokuoji priekini rata, tuo paciu metu duodi gazo kad
motociklas vaziuotu (tik klausimas ar tavo galines padangos piktumo tam
uzteks) ir stengies issilaikyt; Po keliu pabandymu, blokuotas priekinis
ratas nekels panikos ir elgsies racionaliau (kas vis tiek negarantuoja kad
negriusi:)).

Is mano nedideles patirties - padangose yra esme. Net jei jos bus piktos (su
dideliu protektorium), bet bus pasene ar protektorium skirtu pvz misriam
asfaltu/bekele vaziavimui - uzvaziaves ant slapios zoles ir pastabdes plosi
ant zemes. Darant prielaida kad nedesi ant savo gatvinio moco piktu padangu
belieka praktikuotis neblokuot rato, uzblokavus nenusiverst is karto ir
pirmiausia - vaziuot atsargiai ir neskubant.

Enduroclub.lt puslapio forume prie vairavimo technikos yra vienas post'as,
kur zmogus idejes nuoroda I kelis filmukus naujokams apie enduro vaziavima.
Siulau perziureti - tikrai bus naudinga.

"M" <vvv@vvv.com> parašė naujienų news:i1kfel$9lk$1@trimpas.omnitel.net...