Tema: Re: Flip-up salmai
Autorius: Kantega
Data: 2010-04-27 22:07:50
IMHO:

+ lengvesnis "įlipimas", kas yra svarbiau kai esi očkarikas (tada nereikia nusiiminėti akinių kiekvieną kartą, kuriuos dar reikia kažkur pasidėti, bo šalmo užsmaukimui reikalingos abi rankos, + akinių uždėjimo kokybė geresnė kai jie uždedami prieš šalmą). Aš pvz dėl tos priežasties(ir dėl kitų irgi) mieste naudoju atviro veido šalmą su stiklu.
- saugumas, nes didesnis svoris ant galvos, kuris avarijos atveju tikrai nepadeda. Čia gal reiktų pridurt, kad saugumas vis dėl to geresnis nei atviro veido šalmo, su sąlyga kad jis uždarytas...

pvz, kai važiuoju pasivažinėt (ne po miestą iš/į darbą), tai tada pakeičiu ačkarikus į linzes ir pasiimu paprastą "fullface" šalmą, nes PPS (paprasčiau, pigiau, saugiau)