Tema: Re: Slifuoti galva
Autorius: Karolis POLIKŠA <worekarolis@gpastas.lt>
Data: 2010-04-12 23:23:58
Aciu uz info. Betkuriuo atveju Keihin zikleriais, kaip supratau, lietuvoj
nieks neprekiauja. O karbas nepigiai kainuoja. Jau daugiau naudos duotu
naujas variatorius pagal kainos/naudos santyki. O Rimo Vilniuj nera, tai
greiciausia apseisiu be upgreidu :)

"monaxas" <ish_kur_mergaitei_tiek_drasos@tiek.valios.gelezhines> wrote in
message news:hpvmsc$au8$1@trimpas.omnitel.net...