Tema: Re: spidometro tuningas
Autorius: Virgis
Data: 2010-04-06 14:22:26
Nezinau kaip ten konreciai pas R6. Manuala rimtesni atsipusk ir tokiu
klausimu ateityje nebekils. O del lempuciu - jos turetu buti standartines
(su)be cokolines, tinkancios i auto ir esancios bet kokoje auto detaliu
parduotuveje. Issimk pavyzdi ir tikrai gausi. O jei jau speed'as dega
raudonai - kitaip ir nebus, nebent butu noras spidometra skersti ir spalvotu
onanizmu uzsiimineti:)