Tema: Re: vairavimo mokykla
Autorius: E.D.
Data: 2010-04-02 08:15:43
Galiu patvirtint ta pati.
Laikuiau kategorija su Regitros FZ6. Tikrai viskas su juo gerai.
Motociklas tinkamas egzo laikymui, nes, kaip pasirode, yra labai
neutralus ir naujokui lengvai valdomas ir perprantamas. Techninis stovis
  tikrai geras ir, manau, geresnis, nei kaikuriu gatvemis vaziuojanciu.

Dar karta pakartosiu: nerasau, kad Regitros motociklas - geriausias
pasauluje, ar geresnis, nei jusu turimas, o tiesiog, kad jis tikrai
tinka tai uzduociai, kuri su juo atliekama ir yra gero tech. stovio.