Tema: Re: klausimas del ket
Autorius: dpi
Data: 2010-03-22 13:20:31
Kaip jau paminejo, tokiu taisykliu nera, kurios draustu rudeni/ziema/pavasari vazineti su moto.
Seniau galiojo draudimas vazineti su vasarinemis padangomis. Bet nuo naujuju ta klaida pataisyta :)
http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=354079&p_query=&p_tr2=
"Nuo lapkričio 10 d. iki kovo 31 d. draudžiama eksploatuoti automobilius, kurių didžiausioji leidžiamoji masė ne didesnė kaip 3,5 t, su vasarinėmis padangomis."

Taip kad gali kurti ir lekti. Na dar draudimo pirma reikia. As siand maximoj BTA pasiteiravau, sake pusmetis 126-140lt (be arba su zalia k). Reikia dar brokeriu pasiteirauti, kazkaip pernai pigiau buvo.