Tema: Re: Africa ar panasaus kuro sanaudos
Autorius: DViL
Data: 2010-01-20 11:11:05
SuperTenere man irgi patinka (vel gi - du apvalus zibintai!:-) ), taciau TDM
ne prie sielos kazkaip, nors gal ir labiau universalus.
Kad variklis ne forsuotas - nedidelis minusas, taciau pliusas patikimumui.
Dar girdejau, kad Afrika labai patikima ir su detalem kokiam Uriupinske bus
maziau problemu:) O SuperTenere buvo gaminamas neilgai ir detaliu gali buti
maziau.Taciau irgi labai idomus man mocas! Net 50/50 su Africa. Ka manot
apie man pamastymus?:)