Tema: Re: otaiką, visiem dzin????
Autorius: unce
Data: 2012-09-21 16:40:59
neblogą bakužę turi, jei į tuliką su žemėlapiu reikia eiti :D

"klaustukas"  wrote in message news:k3hpbs$1m1$1@trimpas.omnitel.net...

didelis triuksmas del nieko. kai mano bendradarbiui gyvenanciam kazkur
Skersines gatvej Vilniuje kaskart i tupykla nuejus google maps kelis metus
staiga rodydavo Ispanija, jis del to problemu nekele, nors mums ir juokinga
buvo :)
puse nuotrauku paskutiniam linke - priekabes del vienos ar dvieju raidziu.
panasias bedas turi ir Google mapsai - nekart keliaujant teko susidurti.

taip, Apple mapsu produktas iki galo neatidirbtas, daug klaidu - kvailos,
bet tokie produktai ir nestartuoja be klaidu. tik tiek, kad toks triuksmas,
gal leis greiciau sugrazinti Google maps kaip standalone appsa is app store