Tema: Re: Ats.:Ats.:Ats.:Smart keyboard Pro LT kalboje nėra jokių LT simbolių
Autorius: miashka_work
Data: 2012-08-06 13:30:31
aš naudoju Thumb Keyboard. Importuoju tiesiai į user dictionary, kuris yra
Android, o ne klaviatūros "dalis".
Problema, kad Thumb Keyboard neturi lietuvių kalbos (žodyno), todėl pradėjus
rinkti pirmas 2-3 raides, siūlo angliškus žodžius. Nuo 4-tos jau lietuviški
prasideda. Pabandžiau su 50 žodžių - viskas veikia ir be populiarumo.

Jei dar mokėčiau tą user dictionary paversti "lietuvių" - būtų visai
gerai...