Tema: Re: Navigacija ipadui - ?
Autorius: bat0nas
Data: 2012-07-16 17:03:17
IGO nebandžiau, bet visos kitos navigacijos (navigon, sygic, tomtom) IOS'e
(JB ta prasme) - veikia puikiai ir be bug'ų. Bent jau aš nepastebėjau.

"spakainas"  wrote in message news:ju15o1$ikd$1@trimpas.omnitel.net...

Naudočiau toliau JB, bet jau baigia užknist - tai kokios nors programos
garsas dingsta, tai autoroteitas ant kokio youtubo nebeveikia, tai
ikonkių paveiksliukai nušoka (safario ir meilo liko balti, mistiškai
atsistatė po prijungimo prie itunes kabeliu). Ir apskritai, jei
oficialiam appstore yr visiška tvarka ir taisyklės, tai jb pasauly
totalus chaosas - kas antras linkas arba neveikia arba kiša reklamą ir
vistiek neveikia. Jau supratau, kad aš iš tų "tūpų" jūzerių, kuriem reik
"paspaudei ir veikia", o ne lyst kažkur, aiškintis kaip ką paleist ir
t.t. Paprasčiausiai nėr laiko ir noro knaisiotis su jb, susimesiu atgal
factory setingus ir nusipirksiu jaučiu kokį IGO - mapai kaip ir tt, bet
grafika geresnė, (tt visiškas nefengšui ant ipad ekrano).

Gal kas turit jailbreakintą ios devaisą ir galit pabandyt parsiųst IGO
europą iš instalous (man rodo tik vieną linką, ir jis neveikia)? Gal dar
iš kur nors kitur galima tą igo parsitempt? (noriu visgi pabandyt prieš
pirkdamas).