Tema: Re: pacios pacios geriausios BT ausines
Autorius: PxYra
Data: 2019-08-01 23:25:39
tuose mp3 kur daugiau stereo pribumbasu (visokie perejimai is kaires i desne
ir atvirksciai, vienas dzimbaliukas kaireje kitoks biski desneje ir t.t.)
geriau skamba non-joint'as ir siaip toks erdvinis skambesys geresnis stereo
o ne jointe yra tas yra jauciama (aisku jei hardware c-media ar kazkas
panasaus bus nagus prikises tai pizute) nereik labai haj endiniu komponentu
kad ta isgirst, uztenka ne kreivu
o jei audiofiliskai klausyt tai reiktu ne FLAC'us o RAW ar WAV'us klausyt