Tema: Re: Muitai
Autorius: svyt
Data: 2018-09-29 21:10:47
Genda ne nuonkritimo, gali but nenaudoji tiek intensyviai ir
 apskritai visomis funkcijomis tai gali ir nepastebet
kad pvz
 kompasas grybauja daug samsungo gedimu buvo papildomoje, reciau
 naudojamose funkcijose. Nu, buvo kad ir pagrindine plokste keite
 kaip pogarantine u 160, dar stebejosi kad kisu pinigusni 3 metu
 aparata, o ka daryt jei jis man patinka ir ne kazi ka uz
 tan
 kaina nusipirksiu. Dalim nebet pardavinet, bet tai ne.mano biznis
 terliotis.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/