Tema: Re: grąžinimas į amazon
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-12-10 07:42:58

"fenix@h"  wrote in message news:p0hh5i$k17$1@trimpas.omnitel.net...

>1. kvalifikuotas darbas - zvakiu keitimas kvalifikuotesnis darbas uz
>daiktu pakavima ir nesima

Humanitarui? Odnohuistveno.

>2. moralines vertes tarkim kad auto neturi, o as turiu dxja daiktu,
>kurie man brangus ne materialine verte ir nenoriu kad jie nors kazkiek
>nukentes

Man didzioji dalis tokiu vertybiu telpa į pora deziu, o kas netelpa  -
atiduodu profesionalams.

>3. man gali but... per brangu samdyt, ypac zinant kad turiu dxja
>patirties kraustymesi ir galiu gal kvalifikuotai pasiruost jam ir gan
>dideliu tempu atlikt viska
>4. yra darbu, kurie daromi lygiagreciai kraustymui: daiktu rusiaviams
>ismetimui, pardavimui, atidavimui, palikimui ir t.t.

Taip, sitie argumenti gali buti svarbus. Man - ne. Kaina tikrai nustebino -
pas mus uz kokybiska paslauga sitoje srityje dar labaai nedaug ima.

>5. skirtingas darbo kokybes supratimas: dazniausias persikraustymo
>nuostolis - apdauzyti kampai gali but skirtingai traktuojami kroviku ir
>manes.

Taip - jei imsi krovikus, kurie prie stoties i save krauna. Bet sitas
verslas pas mus jau yra civilizuotas. Teko naudotis versle, zinau, ka yra
krauste kitiems klientams ir kaip jie i tai ziuri. Ar tu manai, kad ten
idiotai dirba ir ju tikslas tik po teismus vaiskcioti del tavo drobinio
paveikslo? Nes su tokia logika ir zvakes toliau keisti reikia paciam
(subraizyti gi automobili gali), kirptis (vdrug aki isdurs) ir apendicita
operuotis (kraugeriai, jiems tik pjaut).

>5. puikiai bronco parase - kas bus su pilkaja nuostoliu zona?
>issipakuosiu drobini man dovanota (mazos materialines, bet dideles man
>asmeniskai vertes) paveiksla po menesio naujoj vietoj, ir pamatysiu kad
>skyle per viduri - kaip tada? nu realiai jau ir pats nebusiu 100%
>tikras, kad krovikai padare ta nuostoli p.s. paprastai daiktu nedraudziu.

Bus taip pat, jeigu butum ta paveikslavezdamas sugadines pats.