Tema: Re: SIM kortelė signalizacijai
Autorius: kef
Data: 2017-09-29 10:57:55
"MRT" <martynas@fastlink.lt> wrote in message
news:oqj0bt$a5u$1@trimpas.omnitel.net...

> Realiai buciau pabeges, bet saskaitos likutis prilaiko..
> Anksciau naudojausi PLIUS paslauga su 2Euroct/min..
> Dabar pakanka (arba per daug) 60min uz 1,30Eur.. tai kiek brangiau
> iseina..
> Ir zmona = drauge, tai 0,29Eur/men per abu is to likucio..
>
> Latvija tapo p***dec koks uzsienis - paliko be rysio kaip ir zadejo..
> http://www.pildyk.lt/planai-tarifai/es/
> DIENINIS (galioja 24 val.) - 10 min. - 1 Eur
> SAVAITINIS (galioja 7 d.) - 50 min. - 4 Eur
> Įeinančio skambučio minutės skaičiuosis iš suteikto minučių kiekio.
> Atsiliepti Latvijoj su Pildyku - 8-10ct/min :)
> [...]

Tai ir as apie ta pati. Buvo 2ct/min, skambinta belekur kada reikia ir
nereikia. 60min planas mazoka, pataupai kad liktu, maza kas. Kai lieka
daug - brangi minute. 190min ne plepiui asmeniniams tikslams kaip ir gerai,
bet tada ir tu minimalistiniu omni/t2 ~150min planu pakanka, bonuso
100-200MB +- uz tuos pacius pinigus gauni, kas nuolat turintiems waifaju
daugiau nei pakanka. Reikia dar nepamirsti kad tie 'visiems' yra su
nuolaidom, tai turi dar ir tikrinti ar nepabrangino neperspeje kaip
neperspejo del 2ct/min galo. Uzsienio tas dieninis is vis total shit.
Realiai minutes kaina gausis kokie 30-50ct, nes juk taupysi, gal dar
prireiks skubiai paskambinti. Signal dar kol kas gerai, tik ar ilgam.