Tema: Re: teledema
Autorius: Kurmis
Data: 2017-09-02 10:01:37
nebepamenu kiek cia tu metuku naudojuos teledema, bet beveik nuo pradziu.
rysio kokybe +- gera, su padidintom kainom neteko susidurti. plano tarifai
pas mane pareiguno, bet tikrai zmones kalbasi ir uz gerokai pigiau. ypac kai
norejau plano signalizacijai, tai visai ner dziugesio uz kazkiek sms moket
kaip uz gera plana.
tiek kad nemegstu makaluotis tarp operu, tai sedziu teledomoj. omnis but gal
neblogai, bet tie ipatingai megsta priauginti skaiciuku. paskui tele2 irgi
ner pukuoti, bet zinomi pigiakai pas juos sedi. tiek kad zmogum retai
jautiesi pas juos.
Kurmis

8$1@trimpas.omnitel.net...