Tema: Re: Biudžetnikas
Autorius: amenox
Data: 2017-08-24 16:10:12
Čia kaip suprantu "pagal  paskirtį" čia visi skirtingai supranta. Aparatas
jau mėnesį naudojamas, su visais tais jūsų feisbukais, delfiais, googlo
accountais, updeitais ir kitokiais dalykais, be žaidimų. Net prisegtas
garmino sportinis laikrodis su smart messagais ant bliupupo, 6 androidas.
Apie ką mes čia kalbam?  Čia jūs vis lenkiant ant to, kad įprastinis smartas
turi kainuot nemažiau nei pora šimtų eurų?

"none"  wrote in message news:onmgas$ie1$1@trimpas.omnitel.net...

Labai pritarčiau, juolab autorius rašė "Smartas naudojamas pagal
paskirtį, o ne parodyt visiems koks jis krūtas.", bet realiai su 1GB
nepavyks ir tik laiko klausimas, kada jį paleisi į sieną. Nebent naudot
tik smabinimui ir browsinimui, net neprisiloginant prie google, kad
jokie update neitų. Bet tada nesigauna naudojimas pagal paskirtį.
Iš kitos pusės mano 10 metų vaikas naudoja kažkokį samsungą su 512mb
ram'o - ir google sukasi ir dar žaidimus pažaidžia.