Tema: Re: Kuris aparatas duoda didziausia signalo stipruma?
Autorius: fenix@w
Data: 2017-08-23 16:06:40
2017.08.23 15:41, Bronco rašė:

> Ypatingai pasižymėdavo Motorola su visais savo telefonais su
> ištraukiamomis antenomis, ale d460, StarTac XXX ir pan..
>
> Pamenu kaip visi prie ežero nuvažiavę lakstydavo su nokijomis ir
> eriksonais ant "kalnelio" pakalbėt, o aš tik anteną ištraukdavau ir
> skambindavau :)

legenda per sena musu laikmeciui.
analogiska posta cia pasiskaites, gali but, kad tavo, pries 10metu
nusipirkau motorola, nes senamiestje rysys buvo toks 1/5 nudropintu
skambuciu lygio. ir nichuja, niekas nepasikeite... nes tas motorola irgi
buvo pigus, kaip ir kiti mano naudoti

mano balsas uz BRANGU telefona, t.y. flagmana