Tema: Re: telefas uz iki 150EUR?
Autorius: e-Kerepla
Data: 2017-08-10 12:57:20
Kad normaliai išsibandyti, reikės lysti į telefono serviso meniu ir ten
lock'intis ant konkrečių dažnių.  ;)
Jei kalba apie 1, 3 ir 7 band'us aka 2100, 1800 ir 2600, tuomet, labai
tikėtina, kad jei 3G nėra, tai ir 4G netrauks.
Jei 20, ar 28 band'as -> 800, ar 700 (šitas gal dar LT net nestartavo),
tuomet 4G 'geriau trauks'.

O greitaveikos skirtumas jaučiasi jau vien tik foto paštu, ar viber'iu
siunčiant.