Tema: Re: Reiktų idėjos (modelio)
Autorius: Tomas
Data: 2017-07-17 08:57:33
Na nežinau. Pasiėmiau čia valdišką chuwei p9 berods ar p8 lite. Iš pradžių
net buvau maloniai nustebęs, UI neperkrautas azijatizmais, fingerprint
readeris veikia žaibiškai ... T.y. veikė, nes po poros savaičių gulėjimo
stalčiui (tel. pratiškai nenaudojamas) veikti nustojo.

Arba žmona nesenai nusipirko Sony berods XZ. Nes labai gražus buvo, o Lumia
650 (gal 4x pigesnis už tą Sony) baterija trumpai laikė, kažkas strigo ir
pan. Bet pasirodė, kad tas Sony lagina kai velnias, kai perkrauni kažkuriam
laikui pagerėja. Nu bet gražus ...

"PxYra"  wrote in message news:oj3bk6$sqa$1@trimpas.omnitel.net...

http://www.gsmarena.com/huawei_honor_5c-8074.php
sitas nors ir pigesnis bet tikrai geresnis uz visus samsungus ubageliams
feja nesenai naudojo s4 zumzungo tai jis jau buvo lagu kontora, norejau ta
5c pirkt jai bet vietoje pas nieka neradom (stenduose stovi o parduot negali
nes sandeli nera) tai vietoj jo uzsakiau Xiaomi Redmi 4x, is pradziu po
amoledinio ekrano skundesi kad per daug juodos visur ir ta juoda visur labai
juoda, daug visus tamsiu atspalviu :D tas pats budavo kai is s4 nuotraukas
isimesdavo i kompa ir perziurejus nusivildavo kad truksta spalvu :D fotiku
4X'o labai patenkinta, prie MIUI priprato
na o jei zmogus alergiskas Xiaomi, Lenovo, Huawei ir kitiems "maziau"
zinomiems brandams tai geriau tada sakyciau ziuret i LG, Sony puse