Tema: Re: Xiaomi Redmi Note 4
Autorius: PxYra
Data: 2017-06-29 19:45:18
be reikalo skeptiskai ziuri, sita redmi note serija gera pas juos ir fotikas
nera prastas, tikrai skirias nuo pvz panasios kainos Gigabyte, Asus telefonu
ar kitu kinieciu, pats naudoju redmi note 2, nesiskundziu, prie MIUI
pripratau biski erzina per didele gausa nustatymu o kai pripratau tai labai
ok kad nera fynto all programs, viskas ant pagrindiniu ekranu ko per daug
susigrupuoji i folderius kad vietos neuzimtu, 5.5'' dydis man dabar
optimaliausias, nors jau noretusi minimum 5.7'' ar 6'' ekrano