Tema: Re: Re:galaxy s3 mini
Autorius: kef
Data: 2017-05-04 12:08:34
+ del tu fakin servisu. Dabar ispindejo ir daro ka tik i galva sauna, pvz ar
salia yra kamstis ar ne. Ne tu pydaru reikalas ar man to reikia ar ne, kur
galimybe ijungti/isjungti?

Pernai nenaudojama galaxy ace sutvarkiau nuo tu servisu. Galvojau tik
ismetimui, nes po faktory reseto i play stora ejo tik viena karta ieiti, po
to staigiai prasideda low memory. Jokio minimalaus programu rinkinio niekaip
nesurinksi. Sutvarkiau. Reikia root. Tada kaip raso cia:

http://forums.androidcentral.com/general-help-how/240696-how-permanently-block-google-play-services-installing-automatically.html
1 Uninstall the Google playstore service from application manager or Remove
the (com.google.android.gms.apk or com.google.android.gms-1.apk) from
/data/app
2 Simply create a file in /data/app named ( com.google.android.gms-1.odex)
As empty file.

Ir skraidyti pradejo ir appsams skirta vieta pasidare kaip gumine.

Dabar matau jau rimtesni telefonai to pacio prasosi.