Tema: Re: LTE B20
Autorius: kaiser
Data: 2017-04-13 16:27:11
Kinietiški stebuklai su B20 yra ekskliuzyvas. Kita vertus, stebuklą be
B20 naudoju du metus, žmona irgi. Abu turim internetą kai reikia.
Dažniausiai LTE. Dabar jau galvoju atsinaujinti ir greičiausiai vėl bus
stebuklas be B20. Teisybės dėlei, mobilų internetą naudojam saikingai,
nes tiek darbe, tiek namie WiFi. Tinklas T2 pas abu.

Negali turėti ir už labai gerą kainą ir su visais skambaliukais. Bet šis
skambaliukas man asmeniškai nėra deal breaker'is.