Tema: Re: Kada bus nauja nokia 3310 pardavime?
Autorius: Apocalypto
Data: 2017-04-12 22:52:23
tais laikais kai tie pasirode, visas demesys buvo nukreiptas i ismaniuosius
ir ju tobulinima. siuo metu as i tas plytas ziuriu itariai del ju ne karta
girdeto uzsiliepsnojimo ir ziauriai greito batarkes issikrovimo laiko. o jei
telefono reikia tik skambinimui ir kartais sms tai, nafik man tie prakasti
obuoliai. aisku nesakau, kad esu kategoriskai pries ismaniuosius. turiu ir
lietimini samsunga, bet tik siaip pramogoms. aisku kazkiek zaidzia ir
marketingas. nors siuolaikiniai -niolikiniai tik pasiziures i tas noskes ir
daugiau jos jiem neidomios.