Tema: Re: Rekomenduokit distancinio pultelio softą
Autorius: Bronco
Data: 2017-03-30 20:31:50
On 2017-03-30 12:27, Vytook's wrote:
> Mi Max'as turi IR'da, bet softas visiškai lėvas - reikia rankiniu budu skanuoti visą diapazoną ir stebėti ar kas vyxta.
> O kox app'as yra jau su duomenų bazem ir galimybę atnaujinti?

Tų remote'ų yra pilnas google play, bet aš tau siūlyčiau pradėt nuo tavo
telefono modelio forumų paskaitymo, nes bet kuris remote appsas
nebūtinai derės su Mi Max IR'u. Pvz. LG iš viso enkryptina komunikavimą
tarp appso ir IR ir todėl tinka tik originalus LG appsas originaliame LG
rome. Manau, greičiau forumuose rasi atsakymą nei čia. IMHO.