Tema: Re: MWC 2017
Autorius: Invertuota panda
Data: 2017-02-28 21:21:28
On 2/28/17 12:47, foonia wrote:

> S7 edge po metu prekybos kainuoja 630€ kai LG G5 is karto tiek
> kainavo. S6 ne edge kainuoja 400€, tai nifiga tos kainos flagmanu
> taip nekrinta, Samsiui reikia atsigroti uz Note7 nuostolius

Na nevisai. Va realios G5 "gatves" kainos istorija DE (nezinau kur
paziuret lietuviska):

https://geizhals.de/?phist=1397083
https://geizhals.de/?phist=1397101

T.y. isejo uz 750eur ir cia dar turint omeny, kad turejo silpna
baKterija beigi pradinis rezonansas nebuvo labai pozityvus.

S7 isejo uz 700e, S7E uz 800e, t.y. G5 buvo per viduri.

Dabartine S7 gatves kaina DE yra 470e, o S7E - 540eur. Cia "laisvu"
devaisu kainos be jokiu kontraktu ar brandinimu.

Pagrindinis kainos "smukimas" nutiko pakankamai greit, S7E jau 2016
vasara kainavo 600eur, t.y. po maziau nei pusmecio.

S7 irgi gana greit atpigo:
https://geizhals.de/?phist=1397048

Zodziu bent jau mano akimis tai tos planuojamos kainos nieko naujo. The
leitezt end greitezt niekas papigiai nenupylines, is kazko galu gale
reikia gyvent ir apmoket R&D kastus.