Tema: Re: Abalei uzknisa iki negaliu...
Autorius: Invertuota panda
Data: 2017-02-14 20:30:15
On 2/12/17 20:26, news reader wrote:

> as ne apple supportas, bet kaip suprantu cia bandoma susieti numeri su
> icloud/apple id. Tam telefonas bando issiusti spec SMS su kodu i apple.

Jo, bando, tik butent tokio susiejimo as visai nenoriu. Abalei leidzia
jo nesusieti, bet po to pradeda nagginti tais kvailais popupais. Mazdaug
po viena kasdiena.

Bent jau man tai softwero dizaino katastrofa. Arba leidi juzeriam
atsirist ir tada neuzpypineji kad jie tai padare arba didelem raidem
parasai, kad dalyvavimas ymeseidze yra privalomas ir nesiulai atsirisimo
bei ymeseidzo dizeiblinimo knopkiu.

> Jeigu tamstos plane nera numatyta SMS tai jam ir nepavyksta. Kartais
> buna tokie prepaid planai kurie turi labai daug kreditu duomenims ir 0
> kreditu pokalbiams/SMS. Ar cia nebus toks atvejis?

Nea.