Tema: Re: Telia LT
Autorius: Vytooks
Data: 2017-02-06 08:48:27
Baikit tą holywarą! Nu negali skirtingų operatorų bokštukai tose pačiose vietose stovėti.
Visa kita pagal poreikius. Taip, Bitė kartais pareklamuoja ką nors, bet visokie draudimai tai daro daug dažniau.
Prieš 3 metus jų pasiūlytas perviliojimo planas man patiko, iki šiol naudoju ir vargo neturiu
Aišku dabar bitės argumentai dėl "geresnio" plano juokingi - tipo tada interneto ir skambučių panaudosite daugiau nors ir nėra poreikio :D