Tema: Re: Kokios skaitosi topines planšetės Android stovykloje?
Autorius: Bronco
Data: 2016-11-26 16:49:16
On 2016-11-24 10:58, Nerijus wrote:
>     Amerikos davatkos nudownreitino ir tiek. :-)
>
>     N. M.
>
>     P. S. 26.2% dave 1, taip, kad tas skaicius nieko nereishkia. Atmesk
> tuos kas dave 1, atmesk kas dave 10 (13.5%) kaip neadekvacius
> vertinimus, ir turesim grazhu gauso skirstini su vidurkiu apie 5-6, tipo
> eilinis filmas.

Tai ten beveik visų filmų taip reitingas formuojamas. Visada atsiranda
fanai ir heiteriai, kurie sudeda kraštutinius vertinimus. Todėl, manau,
galima tuos reitingus vertinti kaip ganėtinai objektyvius ir tikrai
tinkamus tarpusavio sulyginimui. Realiai, imdb nepavyktų rasti ne vieno
šedevro su reitingu 4. Kartais pavyksta atrasti perlų tarp tų, kur
reitingas 5-6 balai, o su 4-iais geriau net nemėgint. IMHO.

>     IMHO, tikrai geresnis uzh visokius komiksus su 7-8 reitingais. Bent
> jau man, nes visi tie betmenai ir xmenai jau vimdo.

Aš niekad nebuvau dideliu komiksų mėgėju, bet manau, jog nėra blogų
žanrų, būna tik blogi kūriniai. Tas kas mėgsta komiksus, irgi atsirenka
kurie lievi, kurie geri, o kurie nuostabūs, tai atitinkamai ir įvertina.
Todėl logiška imdb matyti ir aukštus komiksų vertinimus.