Tema: Re:Naujoko klausimai apie androidą
Autorius: marijonas
Data: 2016-11-12 13:54:58
"Tomas" <t@t.lt> Wrote in message:
> Gerbiamieji,
>
> dovanų fėja atnešė Androidinę planšetę. Mano paskutinė patirtis turbūt buvo
> su Android 2 chuivėj išmaniajame telefone, tai jaučiuosi atitrūkęs nuo
> technologijų pažangos. Iškilo pora klausimų:
> 1. Ar yra galimybė sukurti vaikišką google accountą su atitinkamais
> apribojimais (kaip yra Windows 10) pasiekiamam turiniui? Jei nėra, kaip
> sprendžiamas vaikų ir suaugusių to paties įrenginio vartotojų saugumo
> klausimas? :)
> 2. Windows 10 įrenginiuose Wifi slaptažodžius užtenka įvesti vieną kartą
> [...]

1. Sukuri atskira profili, nustatai kokias programas galima
 leisti. Yra youtubo versija for kids, tik reikia paieskoti,
 markete musu regionui nebudavo siuloma. Interneto browsinimui
 reikia dns adresus pakeisti i opendns.com ir bus family
 filtravimas. Ta galima daryti arba ant routerio arba telefone -
 skirtingai nuo tamstos mylimu windozu pas androida dns
 konfiguruojamas.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/