Tema: Re: mobilkos patarimo :)
Autorius: Tomas
Data: 2016-11-05 10:20:27
Kad neįsiveltume į bereikalingas diskusijas patikslinsiu - turėjau pavartoti
sąvoką tipinis, o ne vidutinis.
T.y. tipinis smartfono naudotojas yra namų šeimininkė. Už lango tuoj 2017-i,
jei ką.

"Invertuota panda"  wrote in message

On 11/4/16 10:00, Nerijus wrote:
> [...]

Negailestinga yra ne statistika, o jos taikymas nelabai suvokiant ka ji
is tikro reiskia, o ko - ne.

Pvz, vidutine temperatura Vilniuje yra mazdaug 6-7 laipsniai celsijaus.
Ar is to galim daryt isvada, kad su T-shirtu ir shortais Vilniaus
gatvese bus salta? :)

>      100% mano apibudinimas. Nera laiko "zhaidimams" su tais shudais.
> Daiktas turi veikti, ir nepisti proto. Gana jau su kompais zhaidziu
> nuolat.

Tai o kuom tai susije su statistiniais amerikonais ir ju pomegiais?