Tema: Re: xiaomininkai, dar biski apsvieskit..
Autorius: Vytooks
Data: 2016-10-31 09:21:49
su lokalizacija problema tik 1 - kai kuris softas instaliuojasi butent tik locale kalba tada ir kalbos nustatymai buna nekeičiami, o tai užknisa.
Na ir atitinkmamai balso atpažinimas veix tik androido kalba.
Bajeris - pas mane lokale ru dėl konkretausFW, tai kai gugles balsu paklausiau ką reiškia žodis "gaivališkas", paaiškino, kad tai reiškia "Гей в лесу" :D